Thursday, December 6, 2012

wat should I do ??

Assalamualaikum w.b.t ...di petang yang agak redup semendung suasana hatiku dikala ini. Ntah kenapa..hati aku terasa begitu..sebab ? hermmm..ntah..banyakkk yang bermain dibenak fikiran. Tapi xelok la kan kalu kita bersngka tidak baik..ok..ku mahu betulkan segala yang ku pikirkan kepada positif things!^^

Orite! I want to take sedikit masa aku untuk write n dance di sini untuk exercisekan jemari ku..walaupun minggu ni jemari ni..dah bgitu aktif selalunya..tapi bkan berblog...but dengan kerja2 yang dititipkan oleh para syeikh aku sebagai satu kewajipan yang perlu dijalankan oleh seorang student :)

Hermm...minggu ni..hanya kerja bi yang perlu disiapkan.oke lagi..yang aku takutkan minggu depan!minggu yang penuh dengan cabaran dan rintangan sebelum sampai kepada pusingan final. Huh - - .minggu depan penuh dengan test-test segala bagai. Sesampainya, aku xtahu yang mana satu yang harus capai dan baca. Tapi xpe..lebih kurang sebulan je lagi.untuk aku tamatkan pengajian aku untuk semster ni...so...i must struggle lebih sket la kan...but for dis semester..aku xtahu apa nasib aku...berjaya dengan khabar yang menggembirakan or dengan penyesalan ?? MASIH BELUM TERLAMBAT LG NI cik wana!!! wake up from your sleep n dream!! wake up!! ok....cik Wana nak wake up la ni..^^

Now, i must hafal beberapa point..eh..beberapa tajuk sebagai persediaan test untuk minggu depan..Ya Allah..berikanlah aku kekuatan..permudahkanlah semua hafalanku...tajamkan fikiranku supaya mngingati semua yang aku hafal. Ameen :).

Malam ni..ada stdy group...nak siapkan jugak report bahasa inggeris tuh...hari ahad depan dah nak hntr..harap2..segalanya berjalan dengan lancar. wailalliqa' :)



Love Quotes
 

No comments: