Wednesday, January 4, 2012

FINAL EXAM

 Bismillahirrahmanirrahim

segala puji dan syukur ke hadrat Illahi..
rindu plak asenye dekat teratak ni..agak lama aku biarkan ko..tanpa beri suapan dan belaian mesra.
makin kurus nampakyer.hahha..merapu!
ok3..terus kepada topik tajuk entry.
ohh..,setelah melalui sesi pembelajaran di sem 1 ijazah..
maka..dengan ini...aku mengisytiharkan aku sedang menduduki final exam.!!horeyyy!

haha..
mcm hepy nak raya jer.
ye ker happy???ermmm

hehe...happy jugak la sebb xlama lagi dah nak cuti sem..tapi sem ni..agak..menstresskan subjeknye..
politik...ahhhh..mmg aku xsuka,tapi nak wt camne dah ambik..mmg la kna harungi
mmg betol2 berani mati..sape2 yg ambik subjek ni..huarrhhh.
korang cuba la..mmg selonoookkkk..
bagai nak rak aku stdy subjek ni..mmg fokus kat dia jer..tapi hampehh...xfaham mende pon.hahahha...
by da way..ade jugak faedahnye..dari xtau pasal politik...sekrang..kira boleh la...sket2..kikiki

ok..hari ni..merupakan hari ke-2 aku exam..eh silap..paper la..
subjek pemikiran islam semasa..hurmm...agak boleh tahan jugak la..subjek ni..
aku betol2 risau.bagaimanakah pointer aku??
wallahua'alam..
yang penting kena usaha la kan..pasti kita dapat apa yang kita impikan
Lagi tinggal : 6 paper..yaAllah..permudahkan segala urusanku...Aminn....



Love Quotes

No comments: