Sunday, August 21, 2011

WARNA TEMA TAHUN INI

Berbaki lg 9hari nak raya..yey!
Hari tu aku rase 9hari puasa..eh2..tinggal lg 9hari..cepat bebenor~~
mcm xcaye la plk..
mood: hepy giler2 ..laalla~~

oke!korang sume..mesti tgh membuat persiapan tuk raye kan..
dengan pelbagai jenis biskut ..n juadah2 len kan2 ??
kalu aku..pd mulanya..engat nak buat biskut raye tahun ni..tapi disebabkan tempahan bju2 plnggan yg bnyak lg xsiap..so...terbatal lah..acara nak buat biskut tuh..sungguh rugi..
Soooooo...
raye tahun ni...kalu kawan2 dtg umah..
mkan biskut tunjuk je laa...maafka aku oke!bukan xnak buat..xsempat..hehehe..
p/s :g pun..bukan pndai sgt pon buat..kalu biskut yg aku buat dengan yg tunjuk tu..gerenti sedap yg tunjuk..so!!xpe la kan!!haha

Berbalik kepada tjuk entry di atas

baju korang mesti dah siap kan..bape pasang??kaler apa??
p/s : kalu yg bace entry aku ni..sila jwb soalan sy ..di bahagian komen di bawah..kalo xnak pon xpe xpaksa oke!

Kalu aku plk..tema raya tahun ni..kaler merah putih..tu yg rasmi la..
ade lg..tapi xtau sempat siap ke x..yg pnting ..yg rasmi kna siap
SEBAB....
kami "berdua"nak pakai kaler yg sama tahun ni
hehe
moga2..raye tahun ni...bermakna buat aku....^^
xsbr rasenye....


sekadar gmbr hiasan ..ngee~~~lalalalla

oke!takat ni dulu entry tuk kali ni
nnti bila i rajen..i update lagi...sbb..idea dah xde..ermm2.
hee..BYE


Love Quotes

No comments: