Friday, April 1, 2011

KhaS uNtuk Rakan SperJuANGAn 2008-2011

Salam Jumaat sume...:) hari ni merupakan penghulu segala hari...so..raikan hari ini dengan hati yang ceria..wajah yang berseri agar hidup kita bersinar bagai mentari pagi..
sejak beberapa hari sang matahari memurungkan diri..menangis..xhenti2..mnyebabkan manusia di bumi...agak resah gelisah..kerana perlu meredah hujan dan banjir..itu merupakan cabaran dan ujian dari Allah kpd hambanya..
( hujan adalah rahmat ) 
TODAY, matahari pun dah mula bersinar..bak bunga yang baru berkembang ! cantik! 
burung2 pun agak ceria..pagi ni..mcm dah lama xkeluar bersiar2..yipppi!! :)
aku pun tumpang gembira

sEnyum seindah suria yang membawa cahya
senyum dari hati
duniamu berseri
senyum umpama titian
dalam kehidupan 
kau tersenyum :) ku tersenyum :)
terjalinlah ikatan..

eh...menyanyi plk aku...ye la...hati ngah heppy ni...rasa mcm sume keje nak buat !!
dtg semangat baru !! (^,^)

herm..jgn terlalu heppy gak...cuba korang tgk calendar..ce tengok!!ce tengok!! kikiki
hari ni 1 APRIL 2011 kan ??
okey! sekarang apa yang korang pk ??

apa ?? nak kluar shooping sebab hari ni xhujan ???
hah ?? nak dengar lagu n goyang kaki ??
what ?? nak kluar dating ??

jwpan yang agak kelakar la..
ok..sekrang korang2...lupakan semua aktiviti kat atas tu seketika.
fikir apabila dah bertarikh 1 APRIL 2011..
MAKA, sebagai seorang pelajar wajib.....
emmm..wajib buat apa ek ??? 
wajib tdo..?? wajib mkn bebanyak ??
wajib enjoy???
ehh..korang jgn.........dari tarikh tersebut..maka tggal 2 minggu lagi nakkk....EXAM!!
Oh no!! 
apa yang ptut aku buat?
apa yang ptut aku stdy dulu ?? 
apa yang harus di baca ?? 
waaaaaaaaaaaaaa.....hah?? inilah jdnye..bila baru tersedar dari dunia khayalan!! 
hermm...sndiri susah..(T,T)

okey , relaks kwn2...masih ada masa lagi nak stdy betul2..fokus2!!jgn terlalu stress...xnak la nnti ..bila dah dekat exam..ada yang menangis..ada yang menggalak..buang tebiat..ada je kes bunuh diri..gara2 stress
xnak xnak mcm tu..kita ada pegangan..iaitu Islam..jgn buat perkara terlarang..engat 2!!
tinggalkan dulu semua msalah yang melanda
ceh...nak jd pakar motivasi ni !! ada gaya x ?? 
apa ?? xde...hermm...xpelah...xkisah..kikiki

ok..aku ada 5subjct tuk final exam..
* NAHU DAN SORAF
* AKIDAH
*MUQARANAH ALADYAN
*NUSUS QURANIYYAH
*BALAGHAH

meh..aku nak tunjukkan buku2 aku..hehe
*
*
*

buku aku yangdah agak uzur dah..hehhe
xde lah bnyak sgt kan..( sedapkan hati )

sikit je ni...agak2 smpat x nak habiskan subject sume ni ??
sempat je kalau aku rjin..hehe..

aku start exam..21hb kalu xsilap...xlama dah..
nahu soraf..hukhuk
hatiku berdebar

Agar aku dan kwn2 dapat menempuhi ujian ini..dengan lancar sekali
Ya Allah terangkan lah hati kami..permudahkanlah segala urusan kami
berikanlah kami kejayaan di dunia dan akhirat !! aminn ya Rabbal'alamin..

di sini aku ingin mengambil kesempatan tuk memohon maaf segala kesilapan aku terhadap kwn2..mungkin itu hnya gurauan dari aku..yang buat hati kecil korng terusik...maaf ya !! aku susun 10 jari pohon maaf dari kamu sume..khas untuk semua kwn2 aku DIPLOMA USULUDDIN SEM6

Perempuan :
 NAH, IKA ( GroupThsesis),
NAD,ZAKIAH,FIQAH,
TIENA,FANA,FIRA,FARHAH,INIEY,IEYLA,BIEY, MIMI,NOYUE,IRA,MIRA,NAZ,DIELA,ZIELA,AMAL,INANIEY,NANI,SHA,SARAH,FARAH,
DAYAH,SYIKAH,ENA,GHA,IDA,FIKA.TIKAH,SAFI,UMI.

Lelaki : JIJ0,KERI,SABRI,FAIZ,NAJIB,IZHAR,DIN,AMIN,ALAMIN,AMINI,SUBKHI,HARITH,
HAZIQ,SHARHAN,DAUS,MATNOOR,AZAM,LOKMAN,ASYRAF,ZAHID,ZAYED,KIMI,
RASHDAN,TAUFIQ,LUTFI ,

aku mintak maaf ek..hehhe...akan ku engat korang sume...di dalam ingatan ku...korang de best friend..susah senang..happy,gembira,sume kita lalui bersama...(^^)
LOVE U ALL..

AKU TUJUKAN LAGU NI TUK KORANG EK..:

TEMAN SEJATI

Selama ini kumencari-cari
Teman yang sejati
Buat menemani
Perjuangan suci

Bersyukur kini padaMu Ilahi
Teman yang dicari selama ini
Telah kutemui



Dengannya disisi
Perjuangan ini
Senang di harungi
Bertambah murni kasih Ilahi

Kepada Mu Allah
Kupanjatkan doa
Agar berkekalan kasih sayang kita

Kepadamu teman
Kupohon sokongan
Pengorbanan dan pengertian
Telahku ungkapkan segala-galanya

Teman
Bersamalah kita semaikan persahabatan ini
Dengan keimanan
Teruskanlah perjuangan
Pengorbanan dan kesetiaan
KepadaMu Allah
Kupohon restu
Agar kita kekal bersatu

Kepadamu Teman
Teruskan perjuangan
Pengorbanan dan kesetiaan

Telahku ungkapkan segala-galanya
Itulah tandanya
Kejujuran kita

Kumencari-cari teman yang sejati
Buat menemani perjuangan suci 

entry kali ni aku khususkan untuk korang sume...
salam sayang..SYAZWANA BT MOHAMAD a.k.a K.WANA. (^,^)



No comments: