Thursday, April 7, 2011

Minda Aku Kembali Pulihh...

:) nak tau knapa ?? persoalan kepada tajuk entry aku tu ....
*
*
*
*
ermm...mythesis hmpir2 berakhir...yeeehhhaaa!! 
td pergi bilik musyrif ( penyelia ) dia cek..then dia ckap dah ok dah...tapii..ada sedikit je lagi error..pada ejaan..kna baiki sikit  lg..hehhe...aku hepy giler..sbb thesis ni yang buat aku terbeban!! haha......
then...penyelia aku suruh group aku buat ikrar ?? td aku dan kwn aku " nah "...agak terpinga2 la..ikrar ??
 nak kna angkat sumpah depan musyrif ke ??

aku dengan slumber tanye

aku : ikrar ustazah ??
ustazah : ye la..ikrar tu..surat pengakuan yang anti2..hasilkan thesis ni dengan titik peluh anti sendiri
aku n kwn aku ( nah ) : oooooo...hehe..agak blur !! ( sebab xtau plk pasal ni )
aku : dengan yakinnye..ckp..bukan ke..surat tu..kena ambik kat pejabat FKI kan ustazah ?? 
ustazah : kita kena buat sendiri la..anti dah buat ??
aku : xtau pon kena buat..ahaha...( dengan lajunya aku jwb ) haha.nak tergelak pon ada...mcm org bodoh je jwb soalan!! hahah..sabo je la..mmg aku xtau pon !! terlepas pndang..

musyrif aku siap kasi tunjuk lg..contoh surat tersebut..padahal dah kat dlm buku panduan thesis tu..nmpak sgt pemalas! eeeyuuuuwww~~~

nak cover malu...aku ckp kat ustazah : xpe lah ustazah..nnti kami tgk blik kat buku panduan..tu.heheh
sekali tgk..kesian kat musyrif aku...ni..bz bebenor...meja dia yang penuh..dengan kertas2..smpai aku pon pening tgkk....begitu la agaknya kerja seorang pensyarah !!

musyrif kitorang memang da best lah...bnyak dia bntu..smpai mukaddimah dah khatimah untuk thesis kitorang dia yang tolong !!!
 kitorang sayangkan ustazah

dan yang bestnye...lepas kitorang baiki error yang beberapa perkataan tu...kita orang dah boleh binding.
itu bermakna thesis kitorang selesai
wahh...terasa bebas!!
lega
*
*
happy
*
*
ceria 
*
*
semua lah

ni je aku nak cerita untuk entry kali ni...kongsi kebebasan!! 
moga2 aku dan anak2 buah aku..haha...dpat result yang ok la kan
berbaloi dengan hasil keje dan penat lelah kitorang..aminnnn...
sekian....


No comments: