Friday, March 25, 2011

MaafKan Aku

Arghhh..xde sape yg tau...bahawa diri ni...sedih....( T-T ) kenapa ?? mengapa ?? hermmm..sediyhh lah...susah nak cerita..kalu tgk  aku pada luaran...mesti korang engat hidup aku ceria kan ...???
 but x seperti yang korang pk..
apa motif aku tulis entry kali ni ??? hermm..aku nak legakan hati aku sebenarnya...
kalu semalam aku nangis sepuas hati aku..sampai air mata aku membanjiri kolej kediaman aku  

lihatlah kesannya
di ketika ini..aku menaip..untuk hilangkan keserabutan yang melanda fikiranku...Dia..yang buat aku sedih..dia yang buat aku risau...dia yang buat aku menangis ..tapi kenapa dia buat aku begini ?? ermm..sebenarnya..ada clap fhm ..sape yang silap fhm ?? aku la...aku yang silap..aku yang salah....sume salah aku !! dia dah bgtau...tapi aku yang xambik " cakna " apa yang dia bgtau....mlm tu..aku maki dia !! aku naikkan suara !! arghhh...pdhal aku xnak buat semua tu..diriku terasa bagai dikawal oleh 'seseuatu' yang lain...panas !! hermmm...sekrang..bila pk2 balik..mmg aku yang salah...aku yang cepat sgt marah....dia pon selalu ckp ..mcm ni : " syg b ni kan panas baran orangnye..takut b " . aku ni pemarah ke ?? aku xnak jd pemarah...kan sifat marah tu kan...'sifat syaitan'. .aku xnak jd syaitan !! syaitan tu dilaknat oleh Allah!!
sekarang..aku berasa begitu bersalah..xtau nak wt ape da...aku dan dia pon sekrg dah makin berjauhan...dah kurang bermesej ( kalu berjumpa lg la..setahun berapa kali je dpt jumpa ) jarak yang buat kami berjauhan
( dpt cegah mksiat )
Aku harap jgn sebab ni..aku dan dia...mula kendur..kemudian bawa haluan masing2...xnak3 !! Beri kami berdua sedikit masa untuk muhasabah diri...Aku mintak maaf sgt kat dia...sebab dah buat dia hilang sabar ngan perangai aku..dia pun mcm dah menyepikan diri..kalu biasa..pgi2...dia call aku tuk kejut aku solat subuh..sekrang dah x...kalu tgahari dia say " syg b " sekarang dah x..kalu dia balik keje dia mesej " sayang.. b dah balik " sekrang dah xde...sedihhh...sekarang ni...terasa je nak call..tapi mcm malu la plk....ye la aku kan yang wt hal...hermm..xpe lah..aku harap dia msih sayang aku...sbb aku msih syangkan dia

Kpda yang terbaca entry aku ni...ni hnyalah..rekaan semata2...kami is : " Happy Always " " No more Fight "




No comments: