Tuesday, January 18, 2011

- Lawatan ke LibrAry TerenggaNu -

hey..sume...ngah wt pe tu ??? ngah skodeng erkkk...hehehe..silakan2...cik comel2..n handsome2..heheh..(^^).
ari ni letih sgt2...dri pagi sampai petang..aku berjalan..xhenti2...hbs lenguh seluruh bdan...pagi tadi dah la...bgun secara mengejut....knapa ??pg2 buta..da dpt call dri kwn serumah aku...aku pk knpa??hermmm...rupanya dapat berita i xde...huihhh...terkejut la aku..da la klas kul 8..alamak!!! mcmane ni...aku terus call kwn aku kat blok A..ida namanye....nasib baik..kat bloknye ade i..horeyyyy !!! aku terus siap2.ngan berbju tdo....hahaha..ade aku kisah..bukan org nmpak pon....hari msih gelap la...!!! never mind la...so..aku dan kwn aku,yg aku pggil dia nah...terus ke loksi yg de i tu...hehehe...alhamdulillah dapat mandi....lepas aku siap tu...haih...dpt msej..kelas batal...lgi la aku suka...kui3x...so,,aku balik...terus smbung tdo...teruk an aku...heheh (^^) kul 11 bru de kelas..lama tu nak tggu....baik aku tdo je an.!! 

then lepas kelas kul 1...aku dan anggota kumpulan bahas aku..ke bilik penyelia....nak tadah telinga..ape yg penyelia komen tentang bahas yg group aku wt....hehehehheheh..tgk2...penyelia...pon xbaca lagi...heheh...katanya xsempat nak baca & tgk sbab keje bnyak...kami yg baik hati ni..terus je ckp...xpe2..ustazah....nak wt camne jadual ustazah padat...xpe..kalu ustazah ade.. free ustazah bace la..n betolkan kesalahn kami..wahhhh....baik an kami..hehehe (^^)..ustazah jwb " ok !..maaf ek .." kami senyum je..n salam ngan ustazah n terus pulang...

kul 2 lak..kwn aku ajak aku ke library awam terengganu...nak g !!! sebab..selama 3 tahun aku duk stdy kat trgganu ni..di last semester bru ada peluang nak g library tuh...selama ni..tgk saje je...haaa...ai ni..aku dah pegi dah..hehehe....teruja !! ( buat aku yg kali pertama pergi la..) pustaka yg luas..but bukunye..xde la bnyak sgt....sket je...hhahahaa...ha ni..aku nak tunjuk sket...gmbr aku pergi tu..sbgai bukti..nakal !!
perpustakaan awam terengganu
*
*
*
aku n mybestfriend
*
*
*
kwn2 aku ngah khusyuk membaca (^^)
*
*
*
aku at library trgganu
*
*
*
ehehehhehe
nih saje la dri aku hari ni.....okey (^-^)

No comments: