Saturday, January 15, 2011

- ke Mana Hala Tuju LepaS niE -


Salam sume....bgun pagi2.terus on9...boring sebenarnye...walaupun keje belambak yg belum ag setle...(thesis + assignment) tau2 la..aku kan jenis suka wt keje last minit ... tabiat yg teruk yg ada pada aku..hehehehehehe..kalu korang.. xtau la mcm mane an !!..setiap manusia pasti ada tabiat atau keterbiasaan yg xelok pada dirinya..btl x ?? setiap manusia pasti ada kekurangannye..

Kepala aku ni ngah pening sbnarnye...xtau nak wt keputusan yg betol untuk diri aku ni...ada sape2 yg boleh bantu ??? susah betol nak buat pilihan untuk aku melanjutkan pengajian....untuk degree...ni sem last aku for diploma...aku dah ec da upu...tapi aku ec main ekut je....ke empat2..pilihan tu..aku ec kat unisza je...cuma kos je yg berlainan...mcm (debek)- p/s : versi kelantan - je pilihan aku..hehehe....sbnarnye..aku ni dalam 50-50..nak sambung kat unisza ke..or other place...hermm..tapi kalu sambung kat tempat jauh...( gaya mcm dpt je kat tempat lain )hehehee....perasan jap !! ekut suka hati aku la an... jauh la ngan fmily..mcm xsnggup la plk...

herm..satu ag masalah..MUET OH MUET !!! tu first mslh aku sbnarnye...tersangkut dekat result of muet...nak ambik aku takut..takut dekat speaking...aku xpandai nak speaking2 english ni...amat2 lemah...nak wt camne ye ??? of course la kena daftar sekali lgi nak perelokkan result...tapi xtau bile aku nak ambik..hehehhe..malasnyeee... tapi tetap jgk kena..aku akan try for second time...

Ya ALLAH ,berikanlah aku sakinah...dan permudahkanlah segala urusanku di dunia dan akhirat...tempatkanlah aku ditempatkan septutnye aku berada...segala takdir yg engkau tentukan ada hikmah disebaliknye..akan aku terima dgn penuh redha...aminnn ya Rabbal'alaminn....

No comments: