Saturday, December 11, 2010

New !! eDiTeD

Salam Muharram..walaupun kita dah beberapa hari dah masuk tahun bru..1432 H..aku rasa xterlambat untuk aku ucapkan SALAM MAAL HIJRAH untuk ummat islam semua..walau di mana anda berada..(^^) marilah sama2 kita memperingati dan mengikuti tentang sejarah peghijrahan nabi kita dan ummat2 islam..bagaimana baginda melalui pelbagai cabaran dan rintangan untuk mmperoleh kemenangan !! ALLAHUAKBAR !!

Beralih plk kepada cerita aku kali ni..hehhe...ermm..saje nak cerita tntang kepenatan aku mengedit blog ni....fuhh !! betapa penat aku bersengkang mata mengadap laptop dri pagi smpai ke ptg aku mengedit !! sampai xengat makan dan minum..huh..ni BLOG punya pasal...bukan ape..tercabar tgk blog sahabat2 yg cntik2 dan lawa2...solat aku xlupa ek...engat !! solat tu tiang agama !! so , disebabkan xde keje nak buat cuti sem ni...aku edit la blog aku yg sudah lama aku xpandu..yang sudah berhabuk nih...ermm.aku xde lah pndai nak hias2 blog bg cntik mcm blog korang...mklumlah..aku bru je berbloging..tgk kwn2 berbloging..terdetik dihati mau try jgk...hehheheh (^^)smpai saat ni..aku xpndai nak edit2...aku edit ni pun...aku curi2 msuk ke blog kwn2...intai tips2 korang,,hahhaha...

p/s :intai je..bukan curi ok!!..haha

msih bnyak yg aku perlu kemaskini blog aku ni...kalu korang ada mklumat terbaru pasal blog...jgn lupa kongsi ngn aku ek ?? hehe...ermm...perut ni terasa lapar la plk...mklumlah ai ni...mkn bnda2 ringan je...pg tadi aku mkn roti canai yg akak aku buat....hermmm..boleh la...hakhakhak..first time buat kan biasa la...

epal ni..best !! heheh..baik untuk kesihatan....yum(^^)


Then , ptg td..aku mkn buah epal..satu biji...ermm..kalau ari2 mcm ni kan bgus...bru la boleh kurus..kan3 ?? heheh...tapi aku rasa ai ni je xmkn...esok tgk la..hbs aku mkn apa yg ada kat dpur tuh..hahaha...
Hermm...wlaubgaimana pun..aku rasa..blog aku kali ni..bru kna dgn citarasa aku kot..walaupun xberapa cntik...ok la tuh untuk aku yg bru belajar..kan2x...hehe (^^)
untuk ini saja...pada hari ni...untuk pengunjung2 yg dtg jenguk2 tuh...follow la aku ye..jgn segan2...
( BERKAWAN BIAR RAMAI BERMUSUH JGN SEKALI )...sekian !!

No comments: