Sunday, December 5, 2010

Miss U

- Assalamualaikum sume...kpd kawan2 aku..selamat bercuti sem la yea...hehehe...mesti korang sedang bergumbira kan...mane xnye...dah lepas sume bebanan...hehhe...aku plk...balik je umah...terus kna demam..aduii...penat..ni pun xsembuh sepenuhnya lagi...aku balik umah ai tu...sume family demam last2 aku plk yg kna...antibody xpower...org kata...aku paling xsuka demam !! haha..memang la..sape yg suka demam kan...aku xsuka sebab aku susah sket kalu bab2 mkn ubat...i hate ubat !! kalu kna pksa bru aku makan..hahaha...tapi Alhamdulillah...demam aku dah beransur pulih...family aku pun dah kmbali ceria..happy..
- Tapi aku...hidup aku xceria xhappy....aku miss someone..dia...sedang buat apa sekrang ni erkk ??dah makan belum ?? ke dah tdo...biasanya aku mesej ngan dia hari2...tapi malam ni dan seterusnya...aku kna tahan la kerinduan ni.....huhuhu...orang kata " penantian itu menyakitkan "  sama la seprti "  rindu itu menyakitkan " kalau rindu itu xdpt dilepaskan la...btul x ???hermm..apa boleh buat!! dia selalu kata " sabar !! cuma masa dan keadaan je buat kita camni....aku tenangkan hati aku balik...apa2 pun..aku sgt2 berterima kasih kat dia...sbb bnyak buat aku heppy...dia seorang yang caring...kekadng tuh dia bz la jgk..tapi aku kna faham..xlh ekutkan perasaan jgk...kalu x...musnah !!! tapi dia..selalu meredakan keadaan...dia buat aku ketawa..sedih..dia yg mewarnakan kehidupan aku...terima kasih sgt2 miss u (^^)......teringat kenangan2 bersama...bila aku boleh ukir knangan lain ye ??? hermm....xtau la...
- Aku boring la duk kat umah..xtau nak buat ape..makan ngan tdo je keje nye.....boleh mmbulat aku kalu cam ni...teruk2..aku xnak gemuk...waaaaaaaaaaaa~~  kna control dah ni...smpai adik aku kata " mu ni kuat makan la...kalu aku ado duit..aku jamu makanan bnyak ko mu " mcm lawak la pulak aku dgr...hahhhah..begitu la adik aku...itu lah aku..semakin aku stress..semakin kuat aku makan..hahaha...itu gaya aku!!! 
- Ptg td plk..aku dpat present dari mak sdra.. dia baru pulang dari mekah...aku dapat sejadah...heheh..i like it !!sejadah tuh nnti...aku boleh bawa ke mana2 aku pergi sebb sejadah tuh kecil n comel !!! thankz maksu...hehehe...
- Aku rasa..dah xde apa dah yg aku nak coretkan...lgpun mata dah mula layu dah ni..dah xtahan dah...huhuhu...biasala....aku kalu duk kat kmpung..mmg aku tdo awal...xmcm duk kat kampus...huhuhu.. klah...aku minta diri dulu untuk entry kali ni... MISS U ALL ...muahxx..hehhe..wslm .

No comments: