Wednesday, December 15, 2010

.... Kenapa Jadi BegiNi ??? .....

Menggeledak darahku….arggghhh..bila dapat satu mesej dari kakakku…yg mngatakan ada org yg sibuk menjaga tepi kain aku … aku xnak bgtau la sapa yg sibuk sgt pasal aku. Tapi apa motifnye ??? knapa diorang sibuk sgt nak jaga tepi kain aku hah??? ( >_< ) ….ada aku sibuk pasal diorang ?? ….atau sesiapa …kat fb @ kat mana2 ??? rasanya xde kan …. Aku xpernah cari pasal ngan org…itu bukan aku la … aku xsuka mmperlekehkan org…

engat !!! ..sblum mmperlekehkan org…crmin diri tu dulu….kta sume sama2 manusia..ada kekurangan….” ALL HUMAN NOT PERFECT !!“ Tapi knapa aku diperlakukan begini ??? ermm..mungkin ini ujian dari Allah…untuk menguji kesabaranku …. Apa yang boleh aku buat… just dgr apa je yg diorang bebelkan pasal aku..hermmm…bru 2 3 hari jd friend … dah buat hal …nih org panggil “ TAK LAYAK NK DIJADIKAN KAWAN “!!! aku pk.. biler jd friend kat fb…maka boleh la beramah mesra …bertukar2 pendapat …tapi sumenye hampehhh….diorang menjelek2 kan aku….x sangka la plk aku..ada manusia seperti ini….fuhhh ….rasa mcm nak bg penumbuk je….tapi aku xde daya la kan nak buat tu sume…..
 
hermmm…by da way…aku dah buat apa yg patut aku lakukan…aku dah remove dah sume yg berkenaan. ….xde kwn mcm tuh pun xpe … disebabkan oleh itu…aku meng” UPGRADE “kan sedikit …privacy fb aku tuh ..kalu selama ni..aku xpernah tapis fb aku…sume org boleh tgkk..haaaa…NOW !! org yang hnya bergelar “ KAWAN ” je yg boleh tgk sume aktiviti aku d fb…hermmm…lebih bgus begitu …
 
Nasihat dari aku : ermmm…oleh itu..buat kawan2 tersayang….jgn sekali2..meng” ADD “ @ meng “ APPROVE “ sembarangan orang yg kita xknal…di mana2 laman sosial … fb , twitter , tagged ,Friendster , and others … ini sbgai iktibar kpd korang sume ….
 
Rasa dah lega sedikit jiwa ni…..sbb dapat meluahkan apa yg aku rasa…terima kasih blogku..kau betol2 jd tempat luahan hatiku ….thank u very much … love u ( ^^)


No comments: