Saturday, December 25, 2010

...DaPat BabY BaRu...

Di pagi yang ceria ni…aku menaip lappyku..(eh silap !! ada plk taip lappy) ahaks ! aku taip coretanku ni guna lappy ksygnku ni…(haaaaaaa..baru betol ! ) sengaja nak kongsi kegembiraanku hari ni…kerana telah dikurniakan seorang lgi anak saudara yg merupakan anak saudara yg ke-8…dah ramai dah rupanya anak2 aku….hehe ( excitednye aku lebih dari mak bdk !! )hahaha…aku xkisah…yg penting …aku mmg suka baby @ budak2….nge~~~tu yg terlalu excited tu…hermm..nak diceritakan…aku bgun pg semalam…dlm kul 6.30 nak solat subuh(lewatnyeeee~~)…dgr bising2 kat luar…aku pk ape la yg bising sgt tu…dah tu…aku buat xtahu je…kmudian aku solat..lepas siap..aku naik ke ruang tamu…aku tgk kakakku..kesakitan…lorhh~~ kakak aku nak bersalin rupanya….hhehe..ma aku pun ngah kalut bersiap nak pergi ke kuartes doctor..nak suh ambulance dtg ke rumah…mklumlah kenderaan sendri xde…susah la skit….n then dlm kul 7.15pg ambulan sampai umah..dan kakakku dibwa ke hospital bersalin….
Beberapa jam kmudian…aku engat kakakku dah bersalin..rupanya2 belum….lamanye…baby pon dah pandai bergurau2 nak kuar ke xnak…hahaha….mklumlah kalu diikutkan jangka sebenar… 9/1 bru genap 9bulan 10 hari…tapi baby dah xsbr da nak knal dunia bru…heheh…lbih kurang kul 4 semalam..kakakku selamat melahirkan seorang bayi perempuan yang comel…putih..hidung mancung..( ikut ayahnya kot ) hehehe…tahniah2..aku ucapkan…wink3x (^^) hehe....
Xsabar nak tggu kepulangan org baru kat umah aku ni..heheh…hari ni kemungkinan kakakku n babynye…akan pulang…kalu xde pape problem….insyaAllah…moga mereka berada dlm situasi yg sihat la…Aminnn…..(^,^) ..sementara menunggu kakakku pulang…aku kna la jaga 2 org anak saudaraku ni…haduiii..letih melayani karenah nakal mereka …tapi seronok !!heheh.. aku xkisah…asalkan rumah ku ada budak2 …dpat menyerikan suasana..rumah aku ni..heheh…
Berita terbaru…sbntar td..abang iparku..pulang dari hospital…aku tanya..bila kak n baby nak balik ??? abang ipar ckp..kul 12 jap lg dia balik..hehhee..wahhh..seronoknye…..yeyey ! ermmm..lps ni..xsbr nak tggu nama diberi plk..ehe..agak2 nama apa la …umi dan ayahnye nak kasi..heheheh…ni…aku nak tunjuk anak2 saudaraku ni…hehe
p/s : ni merupakan anak2 kakakku yg n0.3 …

ha ni yang sulung ….namanya muhd akmal...4thun

*
*
*
ha...ni yg sulung....sgt2 syg kat adiknye..adiknye nangis..terus pergi pujuk..heheh

ni yang ke-2 … nur aqilah mardhiyyah…3thun

*
*
*
ni yg ke-2...ermm..bdk ni..bila wt salah..terus nangis..haha...takut kna marah..lucu3 

 ha..ni org baru...bru berusia 1 hari...

*
*
*
cepat mmbesar tau...jd anak solehah (^^)



ini saje....tuk entry kali ni....hehe...wslm








No comments: